RETOUREN BELEID
Het recht op annulering is van toepassing op alle niet-bederfelijke producten die beschikbaar zijn in de Terramia Online Shop.
Je mag deze terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst.
Houd er rekening mee dat we alleen retouren kunnen accepteren die van tevoren zijn aangekondigd via info@terramia.nl ter bevestiging.
Om onze klanten te beschermen en om hygiënische redenen is het recht op annulering alleen beschikbaar voor producten die kunnen worden doorverkocht zonder dat dit leidt tot potentiële gezondheidsrisico's voor de consument. Daarom zijn wij niet in staat om retouren van voedingsmiddelen te accepteren, omdat we niet kunnen garanderen dat de producten adequaat zijn geconserveerd.
Natuurlijk, als u niet tevreden bent met uw product, of het is beschadigd, neem dan contact met ons op via info@terramia.nl zodat we de nodige controles kunnen uitvoeren en dit voor u oplossen.
Ons retourproces werkt als volgt :
1. Communicatie
• Meld altijd vooraf uw retourzending aan bij ons via info@terramia.nl en wacht op onze bevestiging
• Vermeld in de mail je naam (waarop de bestelling was gedaan), woonplaats, bestelnummer en de reden van retour. Vergeet ook niet je naam en/of bestelnummer te vermelden op het retourpakket.
• Als er een defect aan het product is, beschrijf dit dan duidelijk en stuur ons een foto zodat we het defect goed kunnen beoordelen
• Als je graag geld terugkrijgt, vermeld dan ook je bankgegegevens. Als je graag een vervangend artikel ontvangt, laat ons dit dan in de e-mail weten.
2. Verzending
• Stuur het product/de producten in de oorspronkelijke verpakking, en netjes verpakt aan het volgende adres:
Terramia.nl
Adm. Stellingwerffstraat 26
8861GR Harlingen
Nederland
• Retourzendingen zijn voor eigen rekening en risico.
Zorg ervoor dat u het product correct verpakt en vraag om een "ontvangstbevestiging" van de koerier.
Als een product verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, kunnen we niet instemmen met restitutie.
Geld terug
We betalen je terug binnen 14 dagen na de ontvangst van de goedgekeurde retourzending.
• We betalen alleen terug als wij vooraf de retourzending hebben goedgekeurd.
• We betalen de betaalde productprijs terug, niet de verzendkosten.
• Als we een retourzending hebben goedgekeurd op basis van een terechte klacht, zullen we vanzelfsprekend zowel de oorspronkelijke verzendkosten als de kosten voor het retoursturen terugbetalen.